Nieuw speeltje

Mijn creatieve muse was al bijna een jaar nergens te vinden en zette ik een keer het potlood op papier, dan kon ik er niet van genieten. Je kent het wel, zo’n neerwaarste spiraal. En dat terwijl ik gek ben op tekenen en schilderen! Online zag ik de mooiste creaties voorbij komen en verlekkerd zat ik dan uren te staren naar de prachtige art gemaakt met photoshop. Dát wilde ik ook!

Door een financiele meevaller kon ik een maand geleden een stapje in de goede richting zetten: Ik kocht een teken tablet!

Dit is ‘m! De Wacom Bamboo Pen & Touch

Het duurde niet lang of ik sloeg ten-lange-leste weer aan het tekenen. Wel frusterend, want die pen is wel even wennen! Gelukkig waren de resultaten motiverend en schreef ik me in voor een Summer Exchange (alla Bbc Sherlock). Voor het eerst. Want wie niet waagt… Nog nooit heb ik zo lang en lekker gewerkt aan één werkstuk, en over het resultaat ben ik zeker niet ontevreden😀 Nu maar hopen dat mijn slachtoffer net zo gelukkig met m’n werk is! Het is een crossover (ookwel Alternate Universe/AU) naar Lord of the Rings en The Hobbit, want daar is ze helemaal gek op.

Mystrade-Exchange

En nu wil ik niet meer stoppen😉

~ door boekenboom op 24 augustus 2013.

Geef een reactie

 
